התקשרו אלינו:

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

תשובות לשאלות נפוצות:

 

איך אני מזמין חופשה באתר?

 

בראש עמוד הבית באתר מנוע חיפוש מתקדם.
כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר ענו בבקשה על 4 שאלות מרכזיות ותקבלו מגוון של מלונות ומחירים.
ניתן להזמין באתר ולקבל אישור מיידי על ההזמנה.
1. בחרו את האיזור הרצוי לנופש (אפשר לכתוב שם של מלון ספציפי)
2. תאריך יציאה
3. תאריך עזיבה
4. הרכב הנופשים 

 

 

לא קיבלתי תוצאות חיפוש. מה הבעיה?

 

 יכולות להיות לכך מספר סיבות:

תפוסה מלאה של המלון
תאריכים לא אפשריים (למשל- יש מינימום 2 לילות ואתם בחרתם לילה אחד)
בעיה בהרכב (למשל- זוג + 3 ילדים לרוב יצטרכו 2 חדרים ולא יופיעו בתוצאת חיפוש של חדר אחד).

במקרה כזה תיצרו קשר איתנו ואנחנו נסייע לכם להזמין את החופשה השווה שלכם!

 

 

האם משלמים במלון או באתר? 

 

התשלום עבור ההזמנה מתבצע באתר שווה תיירות במעמד ההזמנה.

לא ניתן לשלם במלון.

 

 

האם אני חייב לשלם בכרטיס אשראי שווה?

 

לא, ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי אחר.

אבל- תשלום בכרטיס אשראי שווה יעניק לכם 5% הנחה נוספים במעמד החיוב מהמחיר שמפורסם באתר.

 

 

דרכים ליצירת קשר עם נציג שווה תיירות: 

 

ניתן ליצור איתנו קשר בכמה אופנים:

בטלפון: 03-5760835

דרך צור קשר באתר

דרך תיבת הצ'אט באתר

דרך המייל: [email protected]

דרך הווטסאפ העיסקי: 03-5760835

דרך הפייסבוק של שווה: https://www.facebook.com/shavve.co.il

 

 

שעות לקבלת מענה טלפוני: 

 

מענה טלפוני בין השעות 9:00-17:00.

ניתן להשאיר הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בשעות הפעילות.

 

 

שאלות בנושא תו ירוק/לא מחוסנים:

 

האירוח מתבצע בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועל פי התו הירוק

על פי ההנחיות החדשות, מתאריך 29/7/21, מבוגרים (מגיל 12 ומעלה) מחויבים בהצגת תו ירוק / תעודת מתחסן / מחלים או תוצאת בדיקת קורונה שלילית שבוצעה בטווח של 72 שעות מההגעה. לילדים עד גיל 12 - אין צורך בבדיקת קורונה

בהתאם להנחיות – חובה לעטות מסכות ברחבי המלון, להימנע מהתקהלויות ולשמור על מרחק 2 מטר 

הארוחות במסעדות המלון מתקיימות כסדרן ובהתאם להנחיות

מתקני המלונות: חדרי הכושר, מועדוני הילדים, מתחם הספא-  יש לבדוק ספציפית מול המלון

 

 

אפשרויות ביטול/דמי ביטול:

 

בהתאם לתקנון המופיע באתר:

 

ביטול ההזמנה מסיבה הקשורה לקורונה (מחלה/ בידוד/ סגר) הינם ללא דמי ביטול בהצגת אישור מתאים וכפוף לאישור המלון.

 

ביטול הזמנה מסיבה שאינה קשורה לקורונה:

ביטול הזמנה עד 7 ימי עסקים טרם מועד ההגעה בהתאם להזמנה, יחויב בדמי ביטול בסך של 100 ₪ או 5% מערך ההזמנה הכולל, הנמוך מבניהם.

ביטול הזמנה 7 ימי עסקים ומטה, טרם מועד ההגעה בהתאם להזמנה , יחויב בדמי ביטול בסך של25% מערך ההזמנה הכולל.

 

בעונות השיא יולי אוגוסט וחגי ישראל:

ביטול הזמנה 14 ימים טרם מועד ההגעה, יחויב בדמי ביטול בסך של 25% מערך ההזמנה הכולל.

ביטול הזמנה 7 ימים טרם מועד ההגעה, יחויב בדמי ביטול בסך של 50% מערך ההזמנה הכולל.

אי ביטול הזמנה/ אי הגעה לנופש -דמי ביטול מלאים של 100%.

 

יתכנו שינויים במדיניות הביטולים של המלונות מעת לעת, לכן מומלץ לבדוק ספציפית עם נציג שווה תיירות.